Monday, October 25, 2010

Yeah. Lesen L B2 & D dah dapat...


Yeah...Lesen L kereta + sikal. Hensem tak gambar rajah ni? hehehe


Berkesinambungan mengenai post yang lepas, maka dengan ini saya mengisytiharkan saya dah dapat lesen L motor + keta. Sungguh teruja bila 1st time pegang lesen ni. Macam pegang baby sendiri rasanya. Jumpa je kawan kat mana-mana, mesti aku akan tunjuk lesen kesayangan aku ni dengan hidung kembang kempis. Macam sewel je kan?

Tapi...yang memalukannya, aku still tak reti bawak motosikal sampai sekarang....huhuhu

2 comments:

Lila said...

wah...da lesen L sda...blhla jd driver ak ni..:)

SePuLaH said...

Lila:

Hehe ada lesen tapi nda pandai bawa nda jua paidah nii..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...