Saturday, October 23, 2010

Angan-angan sebagai CHEF

Sebenarnya suatu ketika dahulu, time apply nak masuk U, 1st choice aku ialah Seni Kulinari. Impian untuk menjadi chef berkobar2 setelah aku berjaya membuat sebuah kek cheese yang sedap (dan senang untuk di buat). Tapi, nak buat macam mana, bukan rezeki katanya...

Inspirasi daripada blog chef Azli Razali, maka aku pun nak jugak la post benda2 yang aku dah pernah masak. Ni semua aku masak kat rumah sewa, kiranya baru2 lagi la...Hehehe


Spaghetti rojak (sebab aku xtau ni spaghetti apa...Huhuhu)


Oat + susu manis + prune + kismis + almond + coklet keping cadbury = Breakfast


Ni masakan paling spontan aku pernah buat. Ayam goreng oat (eh ayam pandai goreng oat??)


Tadaa!!! Banyak lagi sebenarnya tapi malas nak ambil gambar. Rasa2 boleh jadi chef x macam ni? hehehe

1 comment:

mariposa said...

tempting giler! bila nk masak untuk aku??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...