Wednesday, April 20, 2011

Susahnya bercakap dengan perempuan cantik...

Hai semua, mari dekat..mari dekat...(macam iklan mayonis Shiela Rusly)

Post ni khusus untuk jejaka2 di luar sana...Aku nak tau ni...bila korang terserempak atau terjumpa dengan perempuan yang saaaaangat cantik dan seksi dan menawan, apa reaksi korang:

A. Tenung dia macam nak makan perempuan tu
B. Curik2 jeling tengok longkang atau bukit atau gunung
C. Terus tegur and mintak BB pin/no phone
D. Speechless dan jadi gagap --> lagu Stacy


Ni yang jadi masalah aku sekarang...(dan dari dulu). Bila berdepan dengan perempuan cantik, je, mesti aku akan jadi gugup dan takut2 nak bercakap...walaupun perempuan cantik tu aku kenal...huhuhu...

Ada la sorang kawan perempuan aku time sekolah menengah, sampai sekarang aku susah nak bercakap dengan dia...aku rasa malu...Sebab dia cantik, muka dia macam Liv Tyler...Macam orang korea dalam filem pun ada sebab dia ada darah kacukan...Hehehe...aku xda perasaan cinta pun kat dia, tapi, tu lah. Bila aku bercakap dengan dia, mesti aku kontrol gila babi...Suara pun nak romantik and macho je...

Korang rasa, kenapa ek???(.'_' )???


Inilah perempuan yang aku maksudkan dari pandangan belakang...Sorry tak dapat tunjuk muka dia kat sini sebab terlampau cantik.hahaha


P/S: So kalau aku susah nak bercakap dengan korang (perempuan), maksudnya korang tu cantik la...hehehe

1 comment:

Cik Jah said...

hahaha yg B tu mcm slalu kne je... bole bah kalo kau.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...