Saturday, April 9, 2011

Orang Putih yang tuuut...

Baru-baru ni aku berpeleseran di Bandaraya KL yang penuh noda pada waktu malam... Singgah la satu restoran ni, restoran Mc X... Time tu ramai gila pelancong asing di dalam restoran tu...Ketika beratur hendak membeli makanan, aku terdengar perbualan mat salleh boroi belakang aku dengan aweknya dan beberapa rakannya yang lain.

Berikut lebih kurang butiran perbualan mereka:


"Look at the guy in front of us. He has a nice ass" Kata mat salleh boroi tu.

"Darling don't say that...He might understands..blablaba (Accent yang sukar difahami...)"
Align Center
"No seriously look at that" Jawab pakwe minah salleh tu.

Siapa lagi orang di depan dorang kalau bukan aku kan? Aku pun rasa kurang selesa, lalu memasukkan kedua-dua tanganku ke dalam poket belakang jeans lusuh yang aku pakai. Ala2 gaya model posing camtu la...

Terus orang belakang aku ni ketawa dengan biadabnya...

"See? he understands what you were saying..." Kata minah salleh tu. Nasib baik cantik...

Dalam hati aku macam mau tampar ja mat salleh boroi tu. Kurang asam btul, ni baru namanya mengumpat depan-depan...hampeh...



P/S: Time berbaris kat restoran Mc X tu, aku rasa akulah manusia terkecil di dunia...Huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...