Tuesday, December 28, 2010

Alah emak JANGAN kahwinkan aku...

Huhuhu

Sejak kebelakangan ni aku asyik fikir pasal masa depan, soal pekerjaan, perkahwinan dan kebahagiaan...Cewah. Dalam banyak2 perkara tu, aku paling banyak fikir pasal kahwin, bila aku kahwin? dengan siapa and bahagia kah perkahwinan tu nanti?

Tapi fikir-fikir balik, malas pulak nak kahwin. hehe bukan apa, satu sebab aku ni tak berapa suka budak-budak. Lagi, malas nak memikul tanggungjawab. Pastu fobia dengan fenomena rumahtangga masa kini,. Tengok la berapa ramai artis yang cerai...Takut pulak nak kahwin...huhuhu

Tapi rilek la kan? soal jodoh Tuhan yang tentukan. Kita cuma mampu merancang...

Contoh artis yang masih single walaupun sudah berusia:

1. Anuar Zain (41 Tahun)

2. Nasha Aziz (40 Tahun)


Yang lain tak tau...hehehe

P/S: Kahwin atau tidak, dorang tetap populer...

2 comments:

ruffey said...

Anuar Zain??? salah contoh kau tu. haha

epul said...

Hehe sengaja bagi contoh yang tidak sesuai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...