Wednesday, August 18, 2010

Produk untuk yang mengalami masalah keradangan ketiak

Aku suka makan bawang. Kata nenek aku, kalau makan bawang ketiak kita berbau, betul kah? Tapi macam betul jugak sebab ketiak aku selalu saja berpeluh dan mengeluarkan bau semerbak. Huhuhu

Ketika zaman muda-muda dulu, aku cuma pakai deodorant jenama Rexona. Tapi entah kenapa suatu hari tu, ketiak aku mula mengalami keradangan; merah, gatal dan agak pedih. Puas mencari obat tapi tidak ketemu. Setelah berjumpa ke dokter, akhirnya dokter meminta aku untuk menghentikan penggunaan deodorant tersebut.

Berkesan! Keradangan dah hilang. Namun, timbul masalah lain iaitu aku sukar untuk mendapat teman hidup kerana ketiak aku berbau...Huhuhu

Setelah beberapa tahun menyendiri, akhirnya aku terbaca satu surat khabar ni, mengenai Dr. Mist. Kata Ah-pek iaitu tauke Dr. Mist ni, dia pun pernah mengalami masalah yang sama. Setelah beberapa tahun menjalankan penyelidikan, akhirnya terhasil lah Dr. Mist ni.


Tadaa...(Dush dush bunga api) - Eh my extra finger

Berkesan? Yes sangat berkesan. Produk ini tidak mengandungi alkohol, terdiri dari garam mineral sahaja. So, memang lepas guna keradangan tu xkan ada. Sudah hampir setahun saya menggunakan produk ini. TERBUKTI BERKESAN!!!

Tak payah la nak cerita panjang2. Klik sini untuk mengetahui lebih lanjut.

Sesiapa yang ada masalah seperti saya, boleh lah mencuba produk ni. Kat Guardian, Watson ada jual.


*So taukeh Dr Mist, cepat bayar saya. Penat oh saya post dalam ini blog kasi promote lu punya produk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...