Tuesday, August 16, 2011

Bujang di dapur

Siapa pernah baca majalah Maskulin? Dalam majalah tu pernah ada segmen "Bujang di dapur" (sekarang dah ganti "info makanan"). Kan? Kalau korang nak tau, aku lah yang bagi suggestion dulu pasal segmen tu..hehehe (Hidung kembang kempis bangga)

Anyway...memandangkan tak lama lagi nak raya, so aku nak tunjuk sikit lah kuih / kek yang berjaya aku buat untuk raya nanti...Bila aku post gambar2 ni dalam Facebook, terus ada yang nak tempah...hehehe. tak sangka..TQ guys... T_T

Siapa bilang anak teruna tak reti memasak? Tapi memang aku tak reti memasak pun, aku just rujuk resepi ja...Tup tap, eh, jadi pulak kan...hehehe

Okeh mempersembahkan "Bujang di dapur" bersama saya, Chef Saiful... (^^,)/


Chocolate Chip Cookies...The taste and texture really like Famous Amos cookie


Kek Tapak Kuda...kek ni famous di Brunei dan Sarawak...


And the specialty of my kitchen, Labuan Cheesecake...Yang ni dah boleh tutup buku resepi dan buat terus sambil tutup mata...hehehe


Recipe? Maybe in the next posts...So stay tuned and follow my blog...


P/S: Teringin buat Kek Lapis Sarawak...tapi takut xjadi...huhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...