Tuesday, June 15, 2010

Oh Bola!

Piala dunia kini kembali. Oh yeah. Siapakah pasukan yang anda rasa menjadi juara musim ini? Saya rasa German. Lihat saja mereka berjaya menumpaskan pasukan Australia 4-0. Hebat!!!

Hmm...Sebenarnya dari kecik lagi aku sudah dididik untuk tidak ada minat terhadap bola sepak. Tanya lah aku peraturan2 bola sepak..Offside, free kick, semua pun aku xtau. Yang berbaris pegang2 anu tu apa nama dia? hah kan, aku xtau...huhuhu

Pelik kan lelaki tak tau and tak minat pasal bola. Tapi kepada para isteri di luar sana yang berlakikan kaki bola, tidakkah anda makan hati bila mana anda hendak menonton drama Melayu TV, tiba2 saja suami anda menukar siaran kerana hendak menonton bola, atau suami anda tidak ada di sisi anda pukul 2 pagi kerana keluar ke kedai mamak untuk menonton bola? makan hati x?

Sometimes when I'm trying to make some conversation with some guys, I find that it's difficult for me to find a good topic which we can share, not even an interest in life. Rokok? sori aku xreti hisap. Bola? Huhu Kaka, who's that? Oh my god, I'm so GAY.

Aku menyampah bila dengar iklan Kopi Jantan dalam radio yang lebih kurang berbunyi begini:

"Anda bukan jantan, kalau anda tidak dapat menyaksikan keseluruhan perlawanan FIFA World Cup...(and so many crap things that I don't wanna listen)"

Adakah penting/perlu seseorang meminati bola sepak untuk menunjukkan dia tu seorang jantan/lelaki sejati yang tulen lagi berkualiti?

AKU MEMANG TIDAK MINAT BOLA SEPAK. JADI???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...