Tuesday, March 15, 2011

Ahli MLM yang membosankan...


Korang tau tak pasal MLM? (Multilevel Marketing)..Kalau tak tau, pandai2la korang google ye...Apa pun aku malas dah nak cerita pasal business plan MLM ni. Apa yang aku nak cerita pasal perangai mereka2 yang join MLM ni.

Kalau korang perasan la kan, orang yang join MLM ni mesti akan berubah dia punya perangai selepas join MLM. Perasan tak? Perasan tak? or korang lah yang join MLM tu? hehe jangan terasa or melenting. Buka lah minda. Ni negara demokrasi semua orang boleh bersuara...Hihihi

Maksud aku perangai mereka berubah in positive way la. mereka lebih bersemangat dalam apa yang mereka usahakan. Tapi apa yang aku nampak on negative side, hidup mereka telah mengecil, it's like after join this MLM, their life is all about the MLM. MLM this, MLM that...blabla MLM, MLM here and there...Annoying giler. Kalau korang tengok post kat FB tu, 80 % post kat wall dorang plus gambar dorang semua pasal perniagaan MLM tu...

Lepas tu aku rasa dorang ni macam manusia yang diculik oleh alien and then kena hantar semula ke bumi untuk eksperimen. Pas tu dorang ada pattern perangai yang sama...Yang penting agak annoying untuk pembenci MLM macam aku...Hisy, memang pelik lah. dorang akan berperangai seolah2 MLM tu adalah segala-galanya bagi dorang...

Salah satu syarikat MLM yang famous sekarang ialah Her**l*fe...hehe korang tau kot, saja je sensored. Produk yang ditawarkan kononnya sangat bagus dan menyihatkan badan...Itu aku tak peduli. Yang penting korang tengok macam mana pattern perangai mereka yang join Her**l*fe ni...Hm....

P/S: Say No to MLM

1 comment:

ruffey said...

hhahahahaahahahahahahaa.

ye, sgt lah betul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...