Monday, November 2, 2009

Ke konsert MOCCA Tales of 10 Years


MOCCA band dan Yuna

What? MOCCA? Tu bukan sejenis minuman? Hm..Ni sebenarnya nama band indie yang datangnya dari negara jiran yang selalu menghentam kita walaupun ditimpa bencana tapi kita still tolong dorang memang xsedar diri. Eh, melalut pulak.

Aku sebenarnya xminat indie-indie ni...Bukan jenis minat music pun. I just tend to listen to any music that I think pleasant for my ears. That's it. But ada sorang rumate aku ni namanya Charles. Dia minat banget sama band MOCCA ni. So, for not mengecewakan dia, aku pun sudi la temanin dia nonton konsert MOCCA band ni.

Tragedi ini berlaku pada 31 October yang lalu di Laman Budaya Shah Alam. Free enterance? No no no...Nothing free in this world dear. RM 30 kut.Huhuhu (Xapa, dia sponsor...Hahaha)


Inilah kipas susah mati MOCCA band itu.


Hi Yuna..(Cis, hampir sama tinggi)


Charles begambar dengan penuyanyi poojaannya, Arina


Aku pun ada beli 1 baju MOCCA


Sempat feeling seorang model

Visit them at:

2 comments:

Unknownlyknown said...

Ehh, ko p konsert mocca nda ajak aku. camtu la aahhh

epul said...

Hahaha...Mana aku taw kaw minat pula...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...